Vezetői, vállalati tréning

 

 

Vezetői készségek fejlesztése

 

• Vezetéspszichológia, a vezetés alapelvei, a vezető feladatai

• A sikeres vezetés módszerei - demokratikus, humánus, erősítő, motiváló

• Önismeret, önbecsülés, emberismeret

• A sikeres jövőkép (vízió, misszió) megfogalmazása, alkotása és elfogadtatása

• Motiváció és „coaching” („edzés”, fejlesztés)

• Kiegyensúlyozottság, stresszkezelés, sikeres emberi kapcsolatok

• Előadó és prezentációs készségek fejlesztése

• Szituációs és helyzetgyakorlatok

• Hatékony értekezletek vezetése

• Csapatépítés és csapatmunka fejlesztés

• Professzionális magatartás, nemzetközi etikett és viselkedés

• Karizma, fellépés

• Megjelenés, sikeröltözködés

 

Kommunikációs készségek fejlesztése

 

• A kommunikáció óriási hatalma

• A kommunikáció típusai, szintjei

• A konszenzus sikeres elérésének művészete

• A hatékony meghallgatás

• A sikeres konfliktusmegoldó és konfliktusmentes kommunikáció

• Metakommunikáció, testbeszéd, arckifejezés, hanglejtés

• Karizma, fellépés, megjelenés, sikeröltözködés

• Különböző kultúrák közötti kommunikáció

• Külföldi munkaadók kihívásai Magyarországon

 

Minőségi (belső és külső) ügyfélszolgálat - és minőségi telefonos ügyfélszolgálat

 

• Hogyan befolyásolja belső minőségi ügyfélszolgálatunk külső ügyfélszolgálatunk minőségét?

• Az ügyfelek alapvető emberi, érzelmi igényeinek megértése és kielégítése

• A minőségi ügyfélszolgálat alapelvei és gyakorlata, személyesen és telefonon

• A cég pozitív képviselete („Én vagyok a cég”)

• Az ügyfélcentrikus, embercentrikus szervezet

• Hogyan biztosíthatjuk (biztosítsuk) az ügyfél visszatérését

• Hogyan kommunikáljunk személyesen és telefonon nehéz, dühös, panaszkodó ügyfelekkel

• Az első benyomás: „Csak egyszer van lehetőségünk arra, hogy jó első benyomást keltsünk…”

• Megtenni az „extra lépést”, az elvárton túl is!

• Az utó-szolgálat

• Az alapvető üzenet: „Gondoskodunk Önről!”

 

Csapatépítés és csapatmunka fejlesztés

 

• Csoportok és csapatok közötti különbség

• A csapatmunka fő előnyei

• Hat lényeges csapatépítő szerep

• Vezetői technikák a csapatépítésben

• A hatékony „vezető nélküli csapat” megvalósítása, működése

 

Önismeret, önbizalom, önbecsülés

 

• Önmagunk megismerése, önbecsülésünk és önbizalmunk fejlesztése

• Felelősségvállalás, döntéshozás, határozottság erősítése

• Emberismeret fejlesztése, gyakorlása, sikeres emberi kapcsolatok

• Kiegyensúlyozottság, sikeres stresszkezelés

• Fellépésünk, megjelenésünk, metakommunikációnk tudatosítása és hatása önmagunkra és másokra

Speciális tréningek

Cégek, szervezetek, közigazgatási hivatalok, oktatási, egészségügyi, gyermekvédelmi és más csoportok,

magánemberek számára

 

• „Emberi játszmák”

• „Én oké vagyok, Te oké vagy”

• „Éld az életed”

• „Visszatérés önmagunkhoz”

• „Felszabadulás a co-dependenciától”

• „Felszabadulás a függőségeinktől”

• Lifeskills©„Siker az életben” tréningek